IBO - INTERNETOWE BIURO OBSŁUGI KLIENTA
IBO jest aplikacją internetową dostępną pod adresem ibo.zakladkomunalny.pl, która umożliwia naszym odbiorcom dostęp do istotnych informacji oraz załatwienie sprawy związanej z rozliczaniem usług wodociągowo-kanalizacyjnych przez internet.
Klienci korzystający z Internetowego Biura Obsługi Klienta mogą m.in.:
-
uzyskać niższe opłaty abonamentowe,
-
otrzymywać faktury w formie elektornicznej,
-
w prosty i wygodny sposób kontrolować rozrachunki za wodę i odprowadzanie ścieków oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych (data wystawienia faktury, termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta),
-
przeglądać historię wskazań wodomierza,
-
analizować zużycie wody oraz ilość odprowadzanych ścieków
Założenie konta w e-BOK to tylko kilka prostych kroków:
-
Wypełnij, podpisz i dostarcz Porozumienie w sprawie otwarcia usługi IBO
-
Na wskazany we wniosku adres e-mail otrzymasz Formularz akceptacji wraz z danymi do logowania
-
Podpisz i dostarcz Formularz akceptacji do biura Zakładu Komunalenego w Halinowie sp. z o.o.